Little Paris
Hi! Assalamualaikum!

Assalamualaikum! Hi I'm Syahira. One Nine. Muslim. Hanya Gadis Biasa.


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others: ♥ â™¥ â™¥


Le Hang Out

Assalamualaikum.
How are you today? Sihat? Alhamdulillah. Tak sihat? Take care okay. Saya doakan awak cepat sembuh ^^ hihihi.

Semalam kann iteww pergi Wosto. *gegediks Apa itu Wosto? Err -.-* Alaaa tu sekolah laa awak-awak. Sek Men Agama Al-Wosto. Act bukan sekolah iteww pun dulu-dulu. Tak plan pun nak pergi. Malam kelmarin Hanim text"


Hanim: Salam Syiraa. Jum pergi Wosto nak esok?

Aku: Salam. Err, nak pi naik apa haaaaaaaaaaaaa?

Hanim: Alaa, ayah aku boleh hantar kita. Nak tak?

Aku: Okay, ayah aku dah bagi green light :) Pukul berapa nak pergi?

Hanim: Dalam pukul 10 lebih laaaa. Kau tunggu jaa la.


Kebetulan pulak ada sukan Masisupa antara sekolah-sekolah. Lagipun tak pernah lagi nak hang dengan Hanim. Uhuks uhuks ;) #IniSemuaPoyo. Lols

Esoknya, dalam pukul 10 setengah kitorang gerak. Tapi tak ke sekolah tu terus. Kitorang singgah kejap kat rumah Iman. *perempuan kayy perempuan. Then, baru laa mak Iman hantar kami ke sekolah itu. Nasib baik tak berjalan kaki. Blughh, kalau berjalan mau semput noks --'

Sampai-sampai dah taktau hala tuju nak pergi mana. Malu sangat katanya. Kihkihkih :) Hemm dari tercegat macam patung cendana kitorang pusing-pusing satu sekolah. Tetiba, budak kat situ tegur"


Dia: Ehh ni kak Syiraa kann?

Aku: Ha'ah laa. Awak budak Chenor kann? blaablaablaa

Dia: Ye laa. Hemm buat apa kat sini? Nak jumpa adik laa tu enn enn?

Aku: Hemmmmmmmmmmmmmmmmmm -.-


Pana yang amat laa kat situ. Tak tau nak buat apa. Lepas makan makan dan makan. Tralalaaa ^__^
Sambil tu tengok match bola tampar. Final rasannya kott. Dah habis match bola tampar, kitorang pergi laa tengok bola sepak pulak *aiyooo, macam-macam laa. Bosan dah macam apa. Tunggu ayah Hanim jemput balik. Haihh, pukul 7 baru jemput. *sabar jaaa. Sampai rumah pukul 8 tepat. Cuak mehh cuak. Haha. 


With Hanimnimm :)

Oppps, tak iron lagik baju bebudaks ni. Esok Isnin, sekolah sekolah. 

END.

Miss,
Syiraa

Label: