Little Paris
Hi! Assalamualaikum!

Assalamualaikum! Hi I'm Syahira. One Nine. Muslim. Hanya Gadis Biasa.


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others: ♥ â™¥ â™¥


Peace be upon you.

Assalamualaikum. Peace be upon you yaa :) 


Yeah, saya kembali semula dalam dunia blog ni. Walaupun kehadiran saya tak diundang oleh siapa-siapa pun tetapi saya tetap nak teruskannya. *cewah cewah. Sebenarnya dulu-dulu dah 'create' blog, then rasa menyampah pula nak type-type bagai ni. Then saya pun delete laa segala isi perutnya. Tapi lama-lama rindu balik untuk terus berada di sini. Maka muncul laa saya di sini. Hikhikhik *k tak lawak. Seriously blur sekarang ni. Bukan nak kata dulu saya terer dalam bab ni. Memang tak berapa pun dalam bidang ni. Nak edit-edit pun dah lupa maa. Help me plishhhh --' Uhuks uhuks. But, i'm will try. In shaa Allah. Sikit-sikit laa, lama-lama jadi bukit kann kann. Tehehee ;)

Memandangkan malam dah makin larut. Ehh ehh ehh, dah pukul 2:30 am pun rupanya. Grr -.- Itu sahaja yang saya nak sampaikan untuk pertama kalinya menaip semula di dunia blogger. Hahaha :D Semoga hari esok lebih baik dari semalam. Sekian.


Love,
Syiraa