Little Paris
Hi! Assalamualaikum!

Assalamualaikum! Hi I'm Syahira. One Nine. Muslim. Hanya Gadis Biasa.


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others: ♥ â™¥ â™¥


Siapa tahu?

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh :)



Sedikit luahan yang ikhlas pada hari ini :(

Yes. I'm know I'm not a good, but I'm also have a feeling. *Ecewaah speaking. Hoho. Aku ada hati, ada perasaan semua tu. Aku manusia biasa. Manusia lemah. Ada kesilapan. Aku cuba untuk berhijrah ke arah yang lebih baik. Mencari redha Ilahi.

  Semoga Allah mempermudahkan urusanku yang satu ini :')

Aku terasa siapa tahu? Kau tahuu? Aku makan dalam, siapa tahu? Kau tahu? Tisk T.T

Bukan nak raih simpati. Sedikit pun tidak.

Aku cuba untuk BERHIJRAH. Ia payah, tapi kemanisannya akan ditemui nanti^^

TAPI

Kenapa masih ada hamba Allah yang memperlekehkannya? Kenapa mesti ada yang memandang rendah?

WHY?

Hemmm. Aku cuba tulikan telinga, pekakkan mata dan terus pendam. Allah je yang tahu hati aku. Biarkan. Biar mereka yang kepenatan :'(












*Maaf salah silap. Lailsaied ♡