Little Paris
Hi! Assalamualaikum!

Assalamualaikum! Hi I'm Syahira. One Nine. Muslim. Hanya Gadis Biasa.


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others: ♥ â™¥ â™¥


Take note

Assalamualaikum.

Memandangkan esok dah nak ke tuuuutttttttt *secret k. Huuuuu~ jadi hamba mengambik keputusan hupdate blog. Alaaa, sikit-sikit je. 



Mode: Hari ni nak pakai kata ganti nama 'SAYA' :) Hihihi


Kelmarin kann saya pi Kuantan. Dengan family. Takdek yang lain. Heeee~


Dah penat pusing-pusing Kontan tuu singgah laa satu masjid ni untuk menunaikan solat. Sedang tunggu turn nak masuk toilet, 


tiba-tiba.....


adik saya yang baru keluar dari toilet tu jatuh. Dan tanpa rasa simpati saya memang gelak sakan laa. Haha :D Kesian. Bukan tak kesian tapi tak tahan menanggung rasa nak gelak. Hehee. Sorry sis sorry. Then, masa my mom masuk toilet, dia tertutup pintu tu agak kuat. TER. Bukan sengaja. Act, handbag terkena pintu.


Saya masih bergelak ketawa.Tengah saya sakan gelak kat dalam rumah syaiton nir'rajim tu


tiba-tiba.... *lagi?



Ada satu suara wanita dengan nada yang agak kasar tegur "Aihhhh, tutup pintu tu perlahan laa sikit. Ni kat masjid ni bla bla bla bla" Huuuu -__- Hambik hang sedebuk. SENTAP. Terus senyap semua.


Nasib time tu family kiteorang je dalam toilet tu. Hihi. 


Takpe takpe. Ambik pengajaran. Take note. Tapi makcik, hemm boleh kalau nak tegur. Memang tak salah tapi biar bersopan bersantun beradab dan macam-macam ber lagi laa. Kann lebih manis. Heee~















Okay. Itu je. Sekian :)